FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
10 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Kaksi yksinkertaista vaihetta positiivisten arvostelujen lisäämiseksi

Kaksi yksinkertaista vaihetta positiivisten arvostelujen lisäämiseksi

On tunnettu tosiasia, että internetissä ihmiset ovat halukkaampia jakamaan kielteisiä mielipiteitä. Kun kaikki on kunnossa, asiakas tai urakoitsija yleensä vain vaikenee olettaen, ettei ole mitään kerrottavaa muille. Kun jokin menee kuitenkin pieleen, kädet taittuvat kirjoittamaan. Jos arvosteluilla voi olla ratkaiseva vaikutus myynnin kehitykseen, kannattaa kannustaa tyytyväisiä asiakkaita julkaisemaan mielipiteitä yrityksestäsi. Miten teet sen? 1. Aloita kysyminen. Joskus yksinkertaisin ratkaisu on paras. Jos sinulla ei ole ollut tapana pyytää urakoitsijoita tai asiakkaita arvioimaan kanssasi tekemiäsi liiketoimia, aloita nyt. Monet ihmiset kirjoittavat ainakin muutaman lämpimän sanan sinusta, jos teet aloitteen ja pyydät sitä. 2. Tarjoa lahja. Sen pitäisi olla kiitollisuuden osoitus onnistuneesta kaupasta ja ajastasi. Se voi olla alennus seuraavasta tilauksesta tai muutama ylimääräinen kappale tuotetta, jota ostaja tilaa usein. Tällaiset eleet otetaan todella hyvin vastaan, sillä ne vahvistavat, että todella arvostat urakoitsijoiden mielipidettä. Merkandista saamiemme kokemusten perusteella on selvää, että palaute vaikuttaa merkittävästi ostajien tekemiin päätöksiin. Älä siis laiminlyö tätä palvelun osa-aluetta ja yritä saada positiivisia kommentteja tyytyväisiltä sopimuskumppaneilta - se kannattaa varmasti seuraavissa onnistuneissa liiketoimissa.

Tekijä:
Merkandi - B2B kauppa-alusta

Merkandi - B2B kauppa-alusta

Merkandi on kansainvälinen tukkukaupan alusta hyödykkeille, joita tarjotaan sekä tavanomaisessa tukkukaupassa että ulosottomiehen takavarikoimien, ylijäämätuotannon ja -varastojen, yritysten selvitystilojen, kuluttajien palautusten jne. yhteydessä.

Edellinen merkintä Seuraava merkintä
Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.