FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
18 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Olemme perustamassa putiikkia tai vaatekauppaa - mistä hankimme hyödykkeet?

Olemme perustamassa putiikkia tai vaatekauppaa - mistä hankimme hyödykkeet?

Oman yrityksen omistaminen on luultavasti jokaisen toisen ihmisen unelma. Monet ihmiset eivät ole tietoisia omistajan velvollisuuksista - tästä artikkelista on tarkoitus tulla pieni tietopaketti oman vaatetusalan yrityksen perustamisesta. Oman yrityksen perustamisen aikana ovat tietenkin erittäin tärkeitä kaikki asiakirjat ja oikeudelliset näkökohdat, jotka määrittävät haluamamme yrityksen perustamisen. On myös tärkeää, että sinulla on paikka, johon voit sijoittaa kaikki tavarat, joita haluat myydä. Mistä saada vaatteita myytäväksi putiikissa? Millaisia tavaroita ostaa? Nämä ovat kysymyksiä, joita vaatekauppojen ja pienten putiikkien tulevat omistajat joutuvat pohtimaan. Vastaus on yksinkertainen, mutta se ei ole kaikille niin itsestään selvä. On monia tapoja hankkia täysihintaisia vaatteita, mutta me viittaamme parhaaseen. Paras tapa hankkia vaatevalikoima on vierailla asemapaikkatukkukaupoissa tai selata verkkotukkukauppiaiden verkkosivuja etsimällä haluamiamme tavaroita. Tällainen vaihtoehto mahdollistaa jo alussa tavaroiden hankkimisen tukkukaupalla ja pitkällä aikavälillä. On erittäin tärkeää määrittää kohderyhmä, jolle tavarat hankitaan. Vaatteiden hankkiminen ulkomailta on erittäin suosittua - länsimaiset ja itäiset markkinat avautuvat yhä enemmän ja tarjoavat mahdollisuuksia hankkia hyvälaatuista valikoimaa. Vaatteiden maahantuonnin suosituin markkina-alue on tietenkin Kiina - sieltä tuodut vaatteet ja kengät houkuttelevat erittäin alhaisilla hinnoilla ja laajalla malli- ja värivalikoimalla, mikä tarkoittaa laajempaa tarjontaa asiakkaalle. On tärkeää, että laskussa mainitaan vaatteen nimi, koostumus, netto- ja bruttopaino. Lisäksi sinun on maksettava 12 prosentin tulli ja 22 prosentin arvonlisävero. Toinen suosittu maahantuoja on Englanti - Primark, Next, Atmosphere ja monet muut yritykset houkuttelevat tarjonnallaan. Tullien puuttuminen Euroopan unionissa edistää lisäksi tätä ratkaisua, mutta Iso-Britanniasta tulevan tietyn valikoiman kokonaiskustannukset osoittautuvat kannattamattomiksi, ellei kyse ole käytettyjen tavaroiden kaupoista tai outlet-myymälöistä. Yhdysvallat on myös loistava ratkaisu, etenkin kun on kyse vaatteiden myynnistä vaikeasti löydettäviltä valmistajilta, kuten GAP:ltä, Banana Republicilta tai American Eaglelta. Jos haluat tuoda vaatteita Yhdysvalloista, tarvitset asianmukaisen lisenssin, joka on vahvistus siitä, ettei tuottajalle aiheudu haittaa. Sen hankkiminen ei ole helppoa - vaihtoehtona on avata myyntipiste, jossa on vaatteita Yhdysvalloista, mutta myös tähän ratkaisuun tarvitaan valmistajan suostumus, eivätkä kaikki halua olla olemassa itäisillä markkinoilla. Lisenssin lisäksi meidän on maksettava 2 prosentin tulli ja 23 prosentin arvonlisävero. Aasialaisen kulttuurin ja tyylin suosio on viime aikoina kasvanut, mikä tuo mukanaan mahdollisuuden tehdä rahaa aasialaisella valikoimalla. Vaatteiden tuonti Intiasta on mielenkiintoista, koska intialaisten vaatteiden tuonti on kiinalaisen valikoiman tavoin halpaa ja kannattavaa. Lisäksi se on erittäin haluttu hyödyke - omaperäisten värien ja ainutlaatuisten mallien viehätys myy maassa, olipa kyse sitten vaatteista, jalkineista, huonekaluista tai sisustuksesta. Vaatteiden maahantuonti ulkomailta on yksi suosituimmista tavoista toimittaa vaatteita putiikkeihin ja vaatekauppoihin Puolassa. Puolan liittyminen Euroopan unioniin on luonut uusia mahdollisuuksia yrittäjille - vaatteiden ja jalkineiden tuonti EU-maista ei vaadi erityislupia, ja mikä tärkeintä, niihin ei sovelleta tulleja. Lisäksi Euroopan maiden läheisyys mahdollistaa kauppojen helpon ja nopean toimituksen ja rajoittamattoman tavaravalikoiman. On selvää, että Kiinan tai Intian tarjoamat laajat markkinat ja tiettyjen valikoimien houkuttelevat hinnat ovat valtava kilpailu Euroopan markkinoille, mutta kaikki riippuu yrittäjästä - tuontitavaroiden koko, yhteistyö ja valikoiman monimuotoisuus vaikuttavat lopullisesti toimittajan valintaan ja lopulliseen kauppaan tulevaan valikoimaan. Edellä mainitut kysymykset vaativat vielä lisäselvitystä - aloitammeko yhteistyön ulkomaisen valmistajan kanssa itse vai annammeko sen sellaisten ihmisten käsiin, jotka ovat päivittäin tekemisissä tämäntyyppisen toiminnan kanssa. Kannattaa tutustua yritysmaailmaan ja löytää sopivia maahantuojia, jotka hoitavat puolestamme valikoiman maahantuonnin tietystä maasta - he ottavat hoitaakseen kaikki velvollisuudet, jotka jäisivät meidän harteillemme: asiakirjat, luvat, asianmukainen kuljetus jne.

Tekijä:
Merkandi - B2B kauppa-alusta

Merkandi - B2B kauppa-alusta

Merkandi on kansainvälinen tukkukaupan alusta hyödykkeille, joita tarjotaan sekä tavanomaisessa tukkukaupassa että ulosottomiehen takavarikoimien, ylijäämätuotannon ja -varastojen, yritysten selvitystilojen, kuluttajien palautusten jne. yhteydessä.

Seuraava merkintä
Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.