FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
25 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Miten lisätä tarjous?

Julkaistaksesi tarjouksesi Merkandissa, sinulla on oltava PREMIUM-tili ja laita sitten yrityksesi rekisteröintiasiakirjat tilipaneeliin tai lähetä ne faksilla tai sähköpostilla BOK:n osoitteeseen, jossa ne tarkistetaan ja aktivoidaan myyntiin. Siitä lähtien voit lisätä rajattoman määrän tarjouksia, kunnes tilisi päättyy. Tarjouksen lisääminen: Kirjaudu sisään Merkandi-verkkosivustolle ja siirry tilillesi. Valitse tilisi hallintapaneelissa Omat tarjoukset -vaihtoehto. Kun olet valinnut tämän vaihtoehdon, hallintapaneelissa näkyvät aiemmin lisätyt tarjoukset. Uusia tarjouksia voi lisätä sivun yläreunassa olevalla sinisellä Lisää tarjous -painikkeella. Itse tarjouksen lisääminen koostuu seuraavien viiden kentän täyttämisestä:

1. Tuotetiedot;

2. Tarjouksen voimassaolo;

3. Tilaus;

4. Tarjouksen kuvaus;

5. Maksu- ja toimitustavat

6. Kuvat

7. Tiedotusvälineet ja liitetiedostot

Ad.1. Lomaketta täytettäessä annamme mahdollisimman paljon tietoa tuotteesta, esimerkiksi valitsemme kategorian, alaluokan ja tuoteryhmän, johon lisätty tuote kuuluu (uusi, käytetty, vaurioitunut, seka-/uusintavarat, kunnostettu, outlet), sekä alkuperämaan (maa, jossa tuote todellisuudessa sijaitsee). Tässä luokassa on myös kenttiä, kuten hyödykkeen tunnus (hyödykkeen sisäinen tunniste), EAN- ja TARIC-koodit tai jopa tuotemerkki. Jotta mahdollisten asiakkaiden olisi helpompi etsiä tarjouksia, myyjien on annettava tuotteesta mahdollisimman paljon yksityiskohtaisia tietoja. Siksi kaikki kentät on merkitty *-merkillä, mikä tarkoittaa, että ne ovat pakollisia kenttiä.

Ad.2. määrittelet tarjouksen likimääräisen voimassaoloajan, esimerkiksi tarjous on voimassa 30 päivää tai tarjous on voimassa .... asti. Tämän jälkeen tarjous siirtyy arkistotilaan - se näytetään siten, että se on lisätty X päivää sitten. Voit palauttaa sen käyttämällä tarjousluettelon aktivointivaihtoehtoa.

Ad.3.Täytä seuraavat tuotetiedot, kuten käytettävissä oleva määrä, vähimmäistilaus, mittayksikkö, jossa tuotetta myydään, ja hinta. Valittujen arvojen mukaan kenttien esitystapa muuttuu (jos esimerkiksi valitset Sovittava hinta, valuutan tai yksikön syöttökentät häviävät).

Ad.4.Täytä tarjouksen otsikko, sisältö ja avainsanat. Muista, että kun valitset esimerkiksi puolan-, saksan- tai englanninkielisen version, sinun on annettava tarjouksen nimi/otsikko ja kuvaus valitun kieliversion mukaisilla kielillä eli puolaksi, saksaksi tai englanniksi. Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, millä kieliversioilla haluamme julkaista tarjouksen, tarkistamalla kenttien täyttymisen tietyillä välilehdillä. On myös tärkeää, että yrityksen yhteystiedot (kuten puhelinnumero, sähköpostiosoite, verkkosivusto, yrityksen logo) eivät näy kuvauksessa ja lisäämissämme valokuvissa. Tuotekuvauksessa käytämme myös avainsanoja, jotka kuvaavat tarjottua tavaraa.

Ad.5. Tarjouksen lisäämisen seuraavassa vaiheessa annat tiedot käytettävissä olevista, meidän hyväksymistämme maksutavoista (pankkisiirto, käteinen, verkkomaksu) sekä meidän tarjoamistamme toimitustavoista (henkilökohtainen nouto, kotimaan lähetys, kansainvälinen lähetys). Nämä kentät eivät ole pakollisia, mutta muista, että mitä enemmän yksityiskohtia tuotteesta, mukaan lukien toimitus- ja maksutiedot sekä valokuvat, sitä suurempi kiinnostus tarjousta kohtaan on.

Ad.6. Kun lisäät tuotekuvia, muista, että ensimmäinen lisäämäsi tiedosto on tärkein ja että useiden suurikokoisten valokuvien lisääminen lisää mainoksesi houkuttelevuutta, mikä puolestaan johtaa suurempaan vastausten määrään!

Ad.7.Jos tuote on tunnettu ja sinulla on video, jossa näytetään sen toiminta/arvostelu, voit lisätä Video URL -kenttään Youtubessa tai Vimeossa olevan videon osoitteen. Se voi olla esimerkiksi taulukko, jossa on luettelo tarjotuista tuotteista, hinnasto jne. (PDF- ja DOC-muodossa sallittu). (Sallittu tiedostomuoto: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maksimikoko 5MB).

Kun olemme täyttäneet kaikki vaaditut kentät, voimme tallentaa tarjouksen luonnoksena (jos emme halua julkaista sitä vielä, vaan tallentaa vain edistymisen), julkaista sen sivustolla tai julkaista sen ja siirtyä tarjouksen näkyvyyttä lisääviin mainosvaihtoehtoihin.

Annetut myynninedistämiskustannukset koskevat yhtä kieliversiota. Tarjousten mainostaminen ei ole pakollista, mutta suositeltavaa, sillä se saa tarjouksesi erottumaan muista.

Sinä tarvitset apua?

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.