FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
11 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Palautusoikeus

Kiitos, että valitsit Merkandin. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme erinomaisia ​​palveluita ja tuotteita. Käytä hetki tutustuaksesi hyvityskäytäntöömme, joka määrittelee palveluidemme ja tilaustemme hyvityksiä koskevat ehdot.

1. Hyvityskäytännön yleiskatsaus ja poikkeukset

Merkandi noudattaa tiukkaa rahanpalautuspolitiikkaa sekä kertapalveluissa että tilaussuunnitelmissa.

a. Poikkeukset: Seuraavat poikkeukset ovat voimassa silloin, kun asiakas voi olla oikeutettu hyvitykseen:

  • Jos palveluita ei ole tarjonnut Merkandi.
  • Jos Merkandi on kieltänyt palvelun suorittamisen, lukuun ottamatta myyntioption aktivoinnin epäämistä.
  • Merkandin puolella tapahtuvissa teknisissä häiriöissä, jotka estävät asiakasta pääsemästä palveluihin tai käyttämään niitä.

b. Ei-palautettavat skenaariot: Asiakas ei ole oikeutettu hyvitykseen seuraavissa tilanteissa:

  • Vastauksen puuttuminen joltakin osapuolelta tai palveluntarjoajalta mistä tahansa syystä, esimerkiksi: vastauksen puuttuminen viestiin, lähetettyyn tilaukseen tai ostotarjoukseen.
  • Ongelmia minkä tahansa tapahtumaan osallistuvan osapuolen kanssa.(Merkandi ei ole välittäjä kaupoissa. Mahdolliset vaatimukset kaupan osapuolta vastaan ​​tulee ratkaista suoraan tukkukauppiaan ja/tai ostajan kanssa)
  • Asiakkaan mielenmuutos palveluiden aktivoinnin jälkeen.
  • Sen jälkeen, kun asiakas on käyttänyt Merkandin palveluita millään tavalla, esimerkiksi: päässyt toimittajan yhteystietoihin, ottanut yhteyttä millä tahansa tarjotulla tavalla, käyttänyt tavarahakupalvelua eikä saanut odotettuja tuloksia.

2. Automaattinen tilauksen uusiminen

Joissakin tilaussuunnitelmissamme on automaattinen kuukausi- tai neljännesvuosittainen laskutus. Näihin sopimuksiin liittyneiltä asiakkailta veloitetaan automaattisesti valitun laskutusjakson mukaisesti. Voit kuitenkin peruuttaa tilauksesi milloin tahansa ennen seuraavaa laskutusjaksoa välttääksesi lisäveloitukset. Peruuttamisen jälkeen sinulla on edelleen pääsy tilausominaisuuksiin nykyisen laskutuskauden loppuun asti.

3. Tilauksen peruutus

Asiakkailla on mahdollisuus peruuttaa tilauksensa milloin tahansa hallintapaneelissaan. Jos päätät peruuttaa tilauksesi, sinulla on edelleen pääsy Merkandi-tilisi ominaisuuksiin nykyisen tilausjakson loppuun asti. Tilauskauden päätyttyä sinulla ei ole enää pääsyä tilille.

4. Estetyt tai deaktivoidut tilit

Huomaa, että jos käyttäjätili on estetty tai poistettu käytöstä käyttöehtojemme tai käytäntöjemme rikkomisen vuoksi, se ei ole oikeutettu hyvitykseen.

5. Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää, huolenaiheita tai apua liittyen hyvityksiin, peruutuksiin tai tilausasioihin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, vieraile verkkosivustomme Yhteystiedot-osiossa.

6. Käytännön muutokset

Merkandi pidättää oikeuden muuttaa, muuttaa tai päivittää tätä hyvityskäytäntöä milloin tahansa. Käytännön muutokset tulevat voimaan, kun ne julkaistaan ​​virallisella verkkosivustollamme.

Ostamalla palvelumme tai tilaamalla palvelumme hyväksyt ja sitoudut noudattamaan tässä hyvityskäytännössä esitettyjä ehtoja.

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.