FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
13 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Miten myydä Merkandissa

Tukkukauppiaat, valmistajat, jakelijat, jotka etsivät uusia markkinoita hyödykkeilleen, rekisteröityä Merkandi PREMIUM tilille, ja sen jälkeen, kun positiivinen todentaminen liiketoiminnan, saavat mahdollisuuden lähettää tarjouksia tavaroiden ylijäämä, huutokauppa, sarjan loppu, kuluttajien palautukset, jne. Erittäin tärkeä asia, jolla on valtava vaikutus tavaroiden nopeaan myyntiin, on se, miten yrityksesi ja tavarasi esitellään Merkandi-alustalla. Seuraavassa on muutamia vinkkejä, jotka auttavat myyjiä tavoittamaan suuremman määrän potentiaalisia asiakkaita ja siten nopeuttamaan myyntiä:

1. Hyvin kuvattu yritysprofiili Merkandi-alustalla - varmista, että tukkukauppiaan profiili, jonka kirjautuneet ostajat näkevät Merkandissa, on täytetty kaikilla mahdollisilla tiedoilla. Ensinnäkin siinä on oltava aina ajan tasalla olevat yhteystiedot. On suositeltavaa ilmoittaa yrityksen täydellinen osoite, mahdollisesti varaston osoite, yrityksen verkkosivuston osoite sekä yhteyshenkilöiden tiedot - nimet, lankapuhelinnumerot, faksinumerot, matkapuhelinnumerot, sähköpostiosoitteet, yrityksen aukioloajat, mahdollisesti Skype-tilit sekä kieli, jolla kyseinen henkilö voi palvella sopimuspuolta. Tärkeitä ovat myös tiedot maksuehdoista ja tavaroiden toimitusehdoista - kohdassa Oma tili - Tukkutiedot ilmoitetaan yrityksen ja yhteystietojen lisäksi tarjotut maksutavat ja toimitustapa. Kannattaa myös kuvata Lisätiedot-kentässä muutamalla lauseella yrityksesi profiili, ilmoittaa toimialat, tuoteryhmät ja muut arvokkaat tiedot, jotka voivat erottaa yrityksesi muista myyjistä.

2. Tarjousten säännöllinen lähettäminen - on suositeltavaa julkaista tarjouksia Merkandissa säännöllisesti laatimasi aikataulun mukaisesti. Muista, että asiakkaat, joiden kanssa työskentelemme tai tulemme työskentelemään lähitulevaisuudessa, arvostavat näytteilleasettajia, jotka päivittävät valikoimaansa säännöllisesti. Tässä on vaikea asettaa rajaa, mutta tukkukauppiaan tiheä läsnäolo foorumilla, joka ilmenee uusina tarjouksina, johtaa ostajien suurempaan kiinnostukseen, sillä he saavat tietoa Merkandin uusista tuotteista päivittäisen uutiskirjeen välityksellä. Riippuen tarjotusta valikoimasta - näiden tarjousten tulisi olla erilaisia tarjouksia eri tuotteille, jotka julkaistaan eri toimialoilla (toimialan valinnan on luonnollisesti vastattava tarjottuja tuotteita).

3. Tavaroiden asianmukainen esittely mainoksessa - periaatteen mukaan kaikki voidaan myydä, mutta tarvitsee hienon paketin, huolehdi myytävien tavaroiden yksityiskohtaisesta kuvauksesta. On hyvä käytäntö käyttää kuvauksia, jotka ovat asiallisia, täsmällisiä, selkeitä, virheettömiä, tavoitteellisia ja mahdollisesti objektiivisia. Jos tuotteessamme on vikoja, niitä ei pidä pelätä kuvata - loppujen lopuksi myös käytetyt, palautetut tai kunnostetut tuotteet tavoittavat suuren yleisön, joka usein etsii tuotteita, joissa on pieniä tai suuria vikoja.

4. Hyvän tarjouskuvauksen tärkeimmät osatekijät ovat sen otsikko ja tavaran kuvaus - ne on muotoiltava selkeästi ja täsmällisesti. Otsikossa ei pidä käyttää yleisiä lauseita kuten \"Myy halvalla\" tai \"Tarjoa nyt!\", vaan kertoa tarkalleen, mitä sinulla on myytävänä, koska vain silloin potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät samanlaisia tai samankaltaisia tavaroita hakukoneella Merkandi -alustassa, löytävät ilmoituksemme välittömästi. Otsikkoon on sisällytettävä joitakin tärkeimpiä - tavaroitamme kuvaavia - avainsanoja, kuten tuotenimet, alkuperä (ulosottomiehen huutokaupat, selvitystavarat, ylijäämätuotteet jne.). Tuotekuvauksen on annettava ostajalle todellinen kuva myytävistä tuotteista. Ensinnäkin on tarpeen tuoda esiin tuotteen/varaston edut sekä sen ostoehtojen edut (esim. lisäalennukset suuremman määrän vastaanottamisesta, ilmainen toimitus EU:n alueella tietyn määrän ylittäville tilauksille, mahdollisuus lähettää näytteitä jne.) Kuvauksen loppuosassa on mainittava tavaran mahdolliset virheet (alkuperäispakkauksen puuttuminen, vähäiset käyttöjäljet, tehdasvirheet jne.). Erittäin tärkeä osa tarjousta ovat tavaroiden valokuvat - pääkuvan tulisi esittää tuote mahdollisimman houkuttelevalla tavalla, jotta se kiinnittäisi alustan kävijöiden huomion. Kuva harmaasta pahvilaatikosta tai tyhjästä kuormalavasta olisi korvattava hyvällä kuvalla valituista tuotteista, jotka ovat tarjouksen kohteena. Luettelokuvien sijaan on suositeltavaa sijoittaa todellisia artikkelikuvia, sillä se lisää mainoksen uskottavuutta.

5. Tarjousten julkaiseminen eri kieliversioina - Merkandi-alustaa käytetään monilla kielillä. Kaikilla kielillä olevat listaukset sijoitetaan Googleen, Yandexiin, Bingiin ja Yahooseen. Jos myyjä haluaa tavoittaa tarjouksellaan mahdollisimman monta potentiaalista ostajaa, hänen on julkaistava mainoksensa syötettyään asianmukaisen käännöksen esimerkiksi Google Kääntäjän avulla kaikissa Merkandin käytettävissä olevissa kieliversioissa.

Sinä tarvitset apua?

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.