Kaikki Merkandi-alustan rekisteröidyt käyttäjät voivat luottaa palvelutoimistomme erikoistuneen henkilökunnan ammattimaiseen tukeen ja apuun. Kaikki alustaan liittyvät kysymykset, tekniset ongelmat tai muut asiakkaitamme vaivaavat ongelmat voidaan ilmoittaa seuraavien viestintäkanavien kautta: puhelimitse Skypen kautta sähköposti. Chat Tietenkin asiakastukipalvelut tällä alueella on valmisteltu kaikilla kielillä, jotka toimivat Merkandissa. Asiantuntijamme ovat käytettävissäsi maanantaista perjantaihin klo 9:00-17:00 (CET). Pyrimme kaikin tavoin vastaamaan sähköpostitiedusteluihin mahdollisimman nopeasti. Jos lähetät meille viestin aukioloaikojen jälkeen tai juhlapyhinä, vastaamme yleensä ensimmäisenä työpäivänä. Huomaa, että olemme myös ihmisiä ja pidämme lomia. Tällaisissa tapauksissa saat meiltä vastauksen, kun kyseisestä kieliversiosta vastaava työntekijämme on käytettävissä. Kannustamme sinua myös ottamaan meihin yhteyttä toisella kielellä. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan ottamaan yhteyttä myös asiakkaisiin, jotka eivät tavoittaneet meitä puhelimitse. Aina kun toimiston toiminnassa on keskeytyksiä, asianmukaiset tiedot tapahtuman syystä ja kestosta sijoitetaan hyvissä ajoin etukäteen Yhteystiedot-sivulle alustan kussakin kieliversiossa.