FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
23 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Pitääkö minun vastata sivustolla oleviin viesteihin?

On erittäin hyvä liiketoimintatapa, erityisesti myyjien kannalta, tarjota ensiluokkaista asiakaspalvelua. Yksi tukkukaupan yleisimmistä virheistä on se, että ostajilta/myyjiltä saatuihin viesteihin ei vastata. Merkandi on kansainvälinen foorumi, jossa panostamme suuresti käyttäjien väliseen asianmukaiseen yhteydenpitoon ja liikesuhteeseen. Korkeatasoisen palvelun varmistamiseksi huolehdimme viestien vastausmääristä ja -tilastoista. Voit siis saada meiltä ilmoituksia, jos paneelissasi on vastaamattomia viestejä. Miksi teemme näin? Ilmoittaa sinulle lukemattomista viesteistä - joskus voi käydä niin, että viestit päätyvät roskapostiin tai jäävät huomaamatta, etkä huomaa sitä. Pidämme huolen siitä, ettet jää paitsi yhdestäkään viestistä. Kouluttaa sinua hyvistä liiketoimintakäytännöistä - monet ihmiset eivät ymmärrä, että viesteihin vastaamatta jättäminen voi vaikuttaa kielteisesti heidän liiketoimintaansa. Yritämme selittää, miksi viesteihin vastaaminen on niin tärkeää. Jos et vastaa käyttäjälle tänään, viikon kuluttua hän ei ehkä ole enää kiinnostunut tarjouksestasi. Maksimoidaksesi myyntisi, sinun on palveltava kaikkia. Miksi tämä on tärkeää? Kuvittele, että sinulla on kauppa. Asiakas tulee sisään ja kysyy kysymyksen. Kuinka monta kertaa olet kohdannut tilanteen, jossa myyjä teeskentelee, ettei näe asiakasta? Me emme ole kohdanneet tällaista tilannetta, joten miksi sen pitäisi olla toisin sähköisessä kaupankäynnissä? Kuten olemme jo maininneet, jos asiakas ei saa vastausta tänään, hän ei ehkä seuraavalla kerralla kirjoita lainkaan. On siis parempi kirjoittaa takaisin \"En ole kiinnostunut\", \"Ei kiitos\" jne. kuin olla kirjoittamatta mitään. Tällainen lyhyt tieto vie muutaman sekunnin, mutta se ei lannista asiakasta, kuten ei mikään vastaus. Voimmeko vaatia vastausta? Emme voi, koska tavoitteenamme on lisätä tietoisuutta ja lisätä käyttäjien välistä vastausprosenttia. Emme voi pakottaa sinua vastaamaan, mutta otamme sinuun aina yhteyttä, jos viesti jää vastaamatta. Jos emme saa sinulta vastausta, otamme yhteyttä. Jos emme saa sinulta mitään vastausta kahden viikon kuluessa, pidätämme oikeuden poistaa myyjäasetukset tililtäsi.

Sinä tarvitset apua?

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.