FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
24 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Miten mainokset sijoitetaan ja lajitellaan?

Merkandiin ilmestyy päivittäin tuhansia uusia tarjouksia. Jokainen myyjä haluaisi tarjouksensa olevan mahdollisimman korkea, ja ostajat haluaisivat, että listaukset olisivat mahdollisimman räätälöityjä heidän tarpeisiinsa. Siksi meidän on tehtävä tiettyjä valintoja. Nämä valinnat riippuvat tiukasti osasta, jota ne koskevat. Alla kerromme, kuinka suodatamme ja lajittelemme tarjoukset.

  • Haussa - tarjoukset esitetään hakuosuman mukaan syötetyn lauseen perusteella. Tarjousten järjestyksen lajittelussa otetaan huomioon seuraavat tekijät:
    • hakulauseke - määritellyn lauseen arvon laskeminen tuotteen nimelle ja sisällölle käyttämällä BM25-algoritmia;
    • edistäminen - mainostetaanko tarjousta (riippumatta siitä, minkä tyyppistä promootiota);
    • onko tarjous yksinoikeudella - tämäntyyppiset tarjoukset ovat luettelossa korkeammalla;
    • julkaisu- tai päivityspäivä (sen mukaan kumpi on viimeisin);
    • tarjouksen tila - aktiiviset ovat yllä, juuri vanhentuneet aivan lopussa.
  • Tuotetietokanta, Exclusive Zone, "Osat"-osio, luettelot tietyn tukkukauppiaan tarjouksista - tarjoukset esitetään uusimmasta vanhimpaan julkaisupäivän mukaan. Vain aktiiviset listaukset otetaan huomioon. Muut tekijät eivät vaikuta listaukseen.
  • Parhaat tarjoukset -osio, Kategoria/alaluokka - tarjoukset esitetään luokitustoiminnon mukaan. Huomioon otettavat elementit ovat:
    • edistäminen - mainostetaanko tarjousta (riippumatta siitä, minkä tyyppistä promootiota);
    • onko tarjous yksinoikeudella - tämäntyyppiset tarjoukset ovat luettelossa korkeammalla;
    • julkaisu- tai päivityspäivä (sen mukaan kumpi on viimeisin);
    • tarjouksen tila - aktiiviset ovat yllä, juuri vanhentuneet aivan lopussa.
  • "Suosituimmat tarjoukset" -osio - 6 eniten näytettyä tarjousta viimeisten 30 päivän ajalta esitetään katselukertojen mukaan lajiteltuina.

Lisäksi listauksissa näkyvät korotetut tarjoukset. Merkandi tarjoaa käyttäjille seuraavat tarjousten edistämismuodot:

  • Viikon paras tarjous -Tarjous näkyy etusivulla erillisessä osiossa. Osiossa voi olla enintään 10 tarjousta kerrallaan ja ne näytetään vuorotellen. Jos käyttäjien mainostamia tarjouksia ei ole, suosituimmat tarjoukset esitetään.
  • Luokan huipputarjous - tarjous näkyy erillisessä osiossa listauksen yläpuolella. 5 tarjousta näytetään pyörivässä muodossa. Promootio tapahtuu sekä luokissa että alaluokissa. Jos korotettuja tarjouksia ei ole - osio ei ole näkyvissä.
  • Erotus Merkandissa - tarjous näkyy listauksissa väreillä korostettuna. Tällä promootiomuodolla ei ole määrärajoituksia.
  • Korosta kategoriassa - tarjous näkyy kategorioiden ja alakategorioiden luettelon yläosassa, mutta tämä tehdään asettamalla korkeampi arvo. Tämä tarkoittaa, että tarjouksen ei aina tarvitse olla huipulla - se riippuu tällä vaihtoehdolla mainostettujen tarjousten määrästä ja saadusta täsmäytystuloksesta ottaen huomioon edellisessä osiossa mainittu lajittelualgoritmi. Tämä promootiomuoto ei sisällä määrällisiä rajoituksia.

Tarjousten mainostamista tekevät myyjät, jotka ostavat tarjouksia alustalla olevista vaihtoehdoista. Lisäksi Merkandi edistää suosittuja ja kiinnostavia ja asiakkaille arvokkaita tarjouksia maksutta.

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.