FLASH SALEFLASH SALE
-20%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää
14 Jäljellä olevien pakettien määrä

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Apua ja vinkkejä

Suosittuja aiheita

Jokaisella Merkandi-käyttäjällä on mahdollisuus ottaa yhteyttä myyjiin, joiden tarjoukset kiinnostavat häntä, kun hän on rekisteröitynyt verkkosivustollemme. Yhteydenotto myyjään on mahdollista usealla eri tavalla:

1. Tarjoussivulla olevan yhteydenottolomakkeen kautta - kun olet napsauttanut Tukkumyyjän tiedot -välilehteä, tarjouksen oikeassa alareunassa on painike “Lähetä viesti, joka avaa ikkunan, jossa on yhteydenottolomake. Sen avulla voit lähettää suoran kyselyn tukkukauppiaalle. Kun myyjä lähettää pyynnön tällä lomakkeella, hän näkee viestin otsikossa sen tarjouksen otsikon, jolla viesti on lähetetty.

2. tukkukaupan yrityksen profiilissa olevan yhteydenottolomakkeen kautta - jos kyseessä on saatavilla olevaa varastoa koskeva tiedustelu tai muu kysymys, helpoin tapa on käyttää tukkukaupan yrityksen profiilissa olevaa lomaketta. Viesti lähetetään suoraan sinulle.

3. yhteystietojen perusteella - jokaisen tarjouksen oikealla puolella (kirjautumisen jälkeen), tukkukauppiaan profiilivälilehdellä ja itse tukkukauppiaan profiilissa näet tukkukauppiaan suorat yhteystiedot, mukaan lukien puhelinnumerot, faksinumerot ja varastojen sijainnit. Tukkukauppias päättää itse, mitä tietoja on saatavilla, sillä se julkaisee ja päivittää niitä säännöllisesti.

Tässä vaiheessa voi herätä kysymys - mitä eroa on Merkandin kautta tapahtuvalla yhteydenotolla ja suoralla yhteydenotolla? Lomakkeella lähetetyt viestit lähetetään Merkandi-tilin postilaatikkoon. Lisäksi ne lähetetään myös vastaanottajan sähköpostiosoitteeseen. Lomakkeeseen vastattaessa toimitaan samoin - viesti lähetetään yhteystietokenttään ja sähköpostiosoitteeseen. Yhtä tärkeää yhteydenpidossa on se, mitä kirjoitamme tai mitä pyydämme. On tärkeää kysyä kaikesta tärkeästä, mutta ilman turhaa sisältöä. On parasta käyttää lyhyitä, täsmällisiä kysymyksiä, kuten: Mikä on hinta, kun tilaat 100 kappaletta? Ovatko vaatteet alkuperäisiä? jne. Viesti yrityksestäsi, vuosien kokemuksesta markkinoilla jne. vähentää vastauksen todennäköisyyttä - tavaroita koskevan kyselyn tarkoituksena ei ole esitellä yritystäsi. Lisäksi kaikilla tukkukauppiailla ei ole aikaa vastata viesteihin. On myös hyvä idea soittaa tukkukauppiaalle ja kysyä, mitä tuotteita he tarjoavat Merkandina. Useimmissa tapauksissa saat myös tietoa muista varastoista, jotka ovat tällä hetkellä tarjolla. Tämä kannattaa ottaa huomioon, ennen kuin antaa negatiivisen tai neutraalin kommentin vastauksen odottamisen jälkeen.

Miten antaa palautetta? Siirry valitun tukkukaupan profiiliin ja paina sitten painiketta “Anna palautetta. Näyttöön tulee ikkuna, joka sinun on täytettävä: - palautteen tyyppi (negatiivinen, neutraali ja positiivinen) - kuvaus/sisältö - tiettyjen osa-alueiden arvostelu (kohteen vastaavuus kuvaukseen, yhteydenpito myyjään, toimitusaika ja toimituskulut). Jälkimmäiset määritetään tähtijärjestelmällä, joka vaihtelee 1-5. Sen avulla muut käyttäjät voivat arvioida tukkukauppiaan luotettavuutta nopeasti ja helposti ilman, että heidän tarvitsee lukea lausuntoa yksityiskohtaisesti. Kun mielipide on tallennettu, järjestelmä lähettää sen moderointiin. Kun Merkandi on hyväksynyt sen, se julkaistaan alustalla.
Tukkukauppiaiden, jotka haluavat esitellä tavaroitaan Merkandina, on läpäistävä taloudellisen toiminnan tarkastaminen. Pyydämme myyjiä lähettämään kaksi voimassa olevaa asiakirjaa, jotka vahvistavat ilmoitetun yritystoiminnan. Näiden on oltava skannattuja alkuperäisiä asiakirjoja, esim. vahvistus NIP-, EU NIP- tai Regon-numeroista. Teemme myös lisätarkastuksia, joiden avulla voimme arvioida yrityksen luotettavuutta, vahvistaa asiakirjojen aitouden ja sulkea pois yrityksen edustajan väärän henkilöllisyyden. Merkandissa hyödykkeitä listataan vain yritysten toimesta. Yksityishenkilöillä ei ole mahdollisuutta käyttää myyntivaihtoehtoja.
Kansainvälinen tukkualusta Merkandi on alusta, joka tuo yhteen tukkukauppiaat ja ostajat pääasiassa Euroopasta. Yhteisömme on suljettu, mutta päivittäin kasvava ryhmä valmistajia, tukkumyyjiä, välittäjiä, jakelijoita ja kauppiaita, jotka tarjoavat tai haluavat ostaa tavaroita varastosta, huutokaupoista, ylituotannosta tai myynnistä. Sen päätavoitteena on helpottaa kauppiaiden luotettavien liikekumppaneiden löytämistä, yhteydenpitoa ja lopulta hedelmällistä yhteistyötä. Merkandi tarjoaa käyttäjilleen pääsyn tukkukauppiaiden tietokantaan, joka tarjoaa ennen kaikkea hyödykevarastoja - ylijäämätuotannosta, varastoista, kuluttajapalautuksista, loppusarjoista, varastovarastoista, esim. kausimyynnistä, peräisin olevien erittäin halpojen tuotteiden tukkumyyntimääriä sekä jälki- ja vuokrasopimusten jälkeisiä laitteita ja myymälöiden, tukkukauppiaiden, varastojen ja erilaisten teollisuuslaitosten selvitystiloista peräisin olevia tavaroita. Merkandi-alusta mahdollistaa tuotteiden selkeän esitystavan ja helppokäyttöisen hakukoneen ansiosta tuotteiden ja sopivien kauppakumppaneiden nopean ja intuitiivisen etsimisen. Pääsy varastoja tarjoavien tarkistettujen tukkukauppiaiden yhteystietoihin. Kun käyttäjä on rekisteröitynyt verkkosivustolle ja maksanut vuosittaisen tilausmaksun, hän saa käyttöönsä laajan tietokannan, jossa on tukkukauppiaiden yhteystietoja (yritysten osoitteet, puhelinnumerot, verkkosivut ja sähköpostiosoitteet), jotka käsittelevät varasto- ja outlet-tuotteiden myyntiä. Kun olet kirjautunut palveluumme ja klikannut Tukkukauppiaat, saat luettelon tukkuvarastoja myyvistä tarkistetuista yrityksistä. Tarkistettu, koska jokainen tukkukauppias tarkastetaan, jolloin työntekijämme tarkistavat sen uskottavuuden. Tämän ansiosta kaikki Merkandin kauppapaikan käyttäjät voivat olla varmoja siitä, että he ovat tekemisissä vain fyysisesti olemassa olevien yritysten kanssa, jotka todella käsittelevät varastojen, myyntipisteiden tai ylijäämien myyntiä. Kaikki, jotka haluavat julkaista tarjouksensa Merkandissa, tarkistetaan. Lisäksi jokaisessa tukkukauppiaan kortissa on tietoja, joiden tarkoituksena on helpottaa ostajan yhteydenottoa ja myyjän tarjoamien tuotteiden ostamista. Näihin tietoihin kuuluvat muun muassa toimitusmuodot, ostettujen tavaroiden maksutavat ja kielet, joilla voit ottaa yhteyttä tukkukauppiaaseen. PREMIUM-tilin käyttäjille näet myös muiden ostajien tukkukauppiaalle antamat mielipiteet. Voit myös etsiä tukkukauppiaita Merkandin sivustolta käyttämällä tarkennettua hakua, kuten tukkukauppiaita valitusta maasta, esim. tukkukauppiaita Saksasta, tukkukauppiaita, jotka tarjoavat vain tuotteita valitulta toimialalta tai alatoimialalta (esim. tukkukauppiaat, jotka tarjoavat vaatteita, lastentarvikkeita, poistotavaroita) tai tietystä tuoteryhmästä, esim. uudet tuotteet, kunnostetut tuotteet. On myös mahdollista näyttää vain ne tukkukauppiaat, jotka tarjoavat tavaroita tilauksesta. Pääsy tuotekatalogiin, joka on järjestetty luokkiin ja alaluokkiin. Uusia varastotarjouksia joka päivä. Merkandin kaupankäyntialustan ansiosta käyttäjät saavat tunnin sisällä yksityiskohtaista tietoa Euroopan markkinoiden halvimmista tarjouksista. Lisäksi tukkukauppiaat ilmoittavat tarjouksen kuvauksessa yksityiskohtia, jotka auttavat käyttäjiä tekemään ostopäätöksen, kuten tietoja hinnasta, myynnissä olevasta määrästä, vähimmäisostomäärästä sekä maksumahdollisuudesta ja toimitusehdoista. Tällaisten tietojen avulla on helpompi vertailla ja valita ostajan kannalta paras markkinoilla oleva tarjous. Verkko-ostosten riskien vähentämiseksi Merkandi-alusta tarjoaa käyttäjilleen pääsyn ainoastaan aiemmin varmennettujen tukkukauppiaiden yhteystietokantaan. Lisäksi on olemassa mielipidejärjestelmä, joka on tukkukauppiaita koskevien tietojen kokoelma. Nämä kommentit ovat eräänlainen yhteenveto ostajien tekemistä kaupoista, jotka suosittelevat tai eivät suosittele yhteistyötä tietyn tukkukauppiaan kanssa. Merkandi-alusta tarjoaa myös: yhteydenottolomakkeet, jotka helpottavat yhteydenpitoa valittuun tukkukauppiaaseen, uutiskirjeen, jossa kerrotaan uusista tarjouksista, tärkeistä muutoksista palvelussa, kampanjoista ja joka on avoinna maanantaista perjantaihin ja josta käyttäjät voivat saada apua yhdellä monista tuetuista kielistä. Yhteenvetona voidaan todeta, että Merkandin tukkualusta tukee liiketoimintakontaktien verkoston rakentamista. Sen avulla on helpompi löytää luotettavia tukkukauppiaita, jotka tarjoavat ostajan kannalta kiinnostavan toimialan varastoja, ja se mahdollistaa nopean ja helpon yhteydenoton tukkukauppiaaseen ja markkinoiden halvimpien tuotteiden ostamisen.
Merkandi-alustan käyttäjät, jotka ovat kiinnostuneita ostamaan tiettyjä portaalissa julkaistuja tavaroita, voivat ottaa yhteyttä myyjiin puhelimitse tai sähköpostitse. Monet ostajat päättävät lähettää tarjouspyynnön joko tukkukauppiaan profiilissa olevan yhteydenottolomakkeen kautta tai suoraan tukkukauppiaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Se, miten tiedustelu on muotoiltu, ratkaisee usein sen, lähettääkö myyjä vastauksensa. Seuraavassa on muutamia vinkkejä, jotka auttavat valmistelemaan tavaroita tai yhteistyötä koskevan kyselyn, joka on myyjän kannalta ymmärrettävä ja kiinnostava. Tiedustelun kieli - tiedustelu on muotoiltava myyjän kielellä - jos myyjä on saksalainen yritys, käytämme saksaa tai englantia. Jos tiedustelu osoitetaan ranskalaiselle yritykselle, se on osoitettava ranskaksi ja niin edelleen. Jos et osaa ranskan kieltä, kannattaa käyttää Google/Bing- tai Yandex-kääntäjää. Se helpottaa varmasti kirjeenvaihdon aloittamista. Tiedustelun sisältö - tiedustelussa on ensin esiteltävä lyhyesti edustamasi yritys ja ilmoitettava etsimäsi tuoteryhmät. Sitten sinun pitäisi antaa nimi kohteen / mainos tai linkki tarjouksen Merkandi, joka olemme kiinnostuneita ja pyytää vahvistusta saatavuus tämän kohteen, vaadittu vähimmäismäärä keräys, hinta, toimitusaika, jne. Oikeat yhteystiedot - on erittäin tärkeää antaa kyselyssä nykyiset yhteystietosi, jotta myyjä voi helposti ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.
Leikepöydän avulla voit luoda luettelon tarjouksista, joista olet kiinnostunut, ja sitten lähettää tukkukauppiaille massapyynnön niiden saatavuudesta. Tämän ansiosta saat helposti lisätietoja tuotteista, joita aiot ostaa. Voit myös käyttää leikepöytää, jos haluat luoda luettelon tuotteista, joita voit tarkastella myöhemmin. Tarjoukset pysyvät leikepöydässä tietyn ajan riippuen siitä, kuinka kauan evästeet kestävät. Jos haluat säilyttää jatkuvasti kiinnostavia tarjouksia, voit lisätä ne suosikkeihin Merkandi-tililläsi.
Ostaaksesi Merkandista sinun täytyy rekisteröidä tili ja maksaa tilausmaksu. Kun olet maksanut, tilisi aktivoituu, ja saat pääsyn myyjien yhteystietoihin.
Merkandi ei myy verkkosivustolla näkyviä tavaroita - myyjät ovat tarkistettuja tukkukauppiaita. Tiedot varastojen sijainnista ovat niiden profiileissa, ja ne ovat saatavilla rekisteröitymisen ja tilin maksamisen jälkeen.

Jos olet ostaja

Jos sinulla ei ole aktiivisen myyjän vaihtoehtoa, sinulla on ostajan tila järjestelmässämme. Tämä tarkoittaa, että myyjät näkevät vain nimesi, sukunimesi ja liittymispäiväsi Merkandiin. Jotta he voivat tarkastella tietojasi, sinun on suostuttava tähän. Voit tehdä sen kohdassa Omat tiedot -> Suostumus -> Suostun jakamaan yhteystietoni. Kun olet valinnut tämän vaihtoehdon ja vahvistanut, tiedot näkyvät myyjille käyttäjäpaneelin vaihdettujen viestien moduulissa. Oletuksena tämä vaihtoehto on poissa käytöstä, koska päätät, haluatko jakaa tietosi.

Ilmoitettu suostumus voidaan peruuttaa milloin tahansa, jolloin tietosi piilotetaan välittömästi.

Suostumuksen antamisen jälkeen esitetyt tiedot:

  • Etunimi ja sukunimi
  • Puhelinnumero
  • Osoitetiedot

    Sähköpostiosoitettasi ei anneta missään olosuhteissa.

    Tärkeät muistiinpanot:

    • Esitettäviä tietoja ei ole mahdollista valita. Suostumuksen antamisen jälkeen kaikki yllä mainitut tiedot näytetään.
    • Ei ole mahdollista valita myyjiä, joille tietoja jaetaan. Tietojen jakamisen suostumus on maailmanlaajuinen ja koskee kaikkia keskusteluja.
    • Sekä suostumus että sen peruuttaminen ovat taannehtivia. Tämä tarkoittaa, että molemmissa tapauksissa tiedot jaetaan tai piilotetaan kaikista aiemmista keskusteluista.
    • Tiedot jaetaan vain myyjien kanssa vaihdettujen viestien moduulissa. Niitä ei ole saatavilla missään muussa julkisessa tietokannassa, ja myyjät, joihin et ole ottanut yhteyttä, eivät näe tietojasi missään olosuhteissa.

      Jos olet myyjä

      Mikäli sinulla on myyjän mahdollisuus, tietosi näytetään aina jokaisen toisen käyttäjän kanssa vaihdetun viestin yhteydessä. Suostumus tietojen jakamiseen tarvitaan myyjän vaihtoehdon aktivoimiseksi. Tämä on tietojoukko, joka on saatavilla myös varastoprofiilissasi. Sillä ei ole väliä, ottiko asiakas sinuun yhteyttä vai otatko itse yhteyttä toiseen tukkumyyjään tehdäksesi yhteistyötä tai ostaaksesi tavaroita. Näitä tietoja ei voi mitenkään piilottaa. Jos et hyväksy niiden jakamista, ainoa vaihtoehto on poistaa myyjän vaihtoehdot käytöstä, jolloin et voi myydä ja näyttää tuotteitasi Merkandissa.

Sinä tarvitset apua?

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.