APRIL SAVINGS
-40%
1 vuodeksi REKISTERÖINTI ja UUDISTAMINEN
tarjouksia ei voi yhdistää

Parhaat varastotarjoukset 150 maasta

Yli 100 000 tyytyväistä käyttäjää

Tarjoukset halvemmalla jopa 90% lähtöhinnasta

Suora yhteys jälleenmyyjiin ja tukkukauppiaisiin

Apua ja vinkkejä

Suosittuja aiheita

Tukkukauppiaat, valmistajat, jakelijat, jotka etsivät uusia markkinoita hyödykkeilleen, rekisteröityä Merkandi PREMIUM tilille, ja sen jälkeen, kun positiivinen todentaminen liiketoiminnan, saavat mahdollisuuden lähettää tarjouksia tavaroiden ylijäämä, huutokauppa, sarjan loppu, kuluttajien palautukset, jne. Erittäin tärkeä asia, jolla on valtava vaikutus tavaroiden nopeaan myyntiin, on se, miten yrityksesi ja tavarasi esitellään Merkandi-alustalla. Seuraavassa on muutamia vinkkejä, jotka auttavat myyjiä tavoittamaan suuremman määrän potentiaalisia asiakkaita ja siten nopeuttamaan myyntiä:

1. Hyvin kuvattu yritysprofiili Merkandi-alustalla - varmista, että tukkukauppiaan profiili, jonka kirjautuneet ostajat näkevät Merkandissa, on täytetty kaikilla mahdollisilla tiedoilla. Ensinnäkin siinä on oltava aina ajan tasalla olevat yhteystiedot. On suositeltavaa ilmoittaa yrityksen täydellinen osoite, mahdollisesti varaston osoite, yrityksen verkkosivuston osoite sekä yhteyshenkilöiden tiedot - nimet, lankapuhelinnumerot, faksinumerot, matkapuhelinnumerot, sähköpostiosoitteet, yrityksen aukioloajat, mahdollisesti Skype-tilit sekä kieli, jolla kyseinen henkilö voi palvella sopimuspuolta. Tärkeitä ovat myös tiedot maksuehdoista ja tavaroiden toimitusehdoista - kohdassa Oma tili - Tukkutiedot ilmoitetaan yrityksen ja yhteystietojen lisäksi tarjotut maksutavat ja toimitustapa. Kannattaa myös kuvata Lisätiedot-kentässä muutamalla lauseella yrityksesi profiili, ilmoittaa toimialat, tuoteryhmät ja muut arvokkaat tiedot, jotka voivat erottaa yrityksesi muista myyjistä.

2. Tarjousten säännöllinen lähettäminen - on suositeltavaa julkaista tarjouksia Merkandissa säännöllisesti laatimasi aikataulun mukaisesti. Muista, että asiakkaat, joiden kanssa työskentelemme tai tulemme työskentelemään lähitulevaisuudessa, arvostavat näytteilleasettajia, jotka päivittävät valikoimaansa säännöllisesti. Tässä on vaikea asettaa rajaa, mutta tukkukauppiaan tiheä läsnäolo foorumilla, joka ilmenee uusina tarjouksina, johtaa ostajien suurempaan kiinnostukseen, sillä he saavat tietoa Merkandin uusista tuotteista päivittäisen uutiskirjeen välityksellä. Riippuen tarjotusta valikoimasta - näiden tarjousten tulisi olla erilaisia tarjouksia eri tuotteille, jotka julkaistaan eri toimialoilla (toimialan valinnan on luonnollisesti vastattava tarjottuja tuotteita).

3. Tavaroiden asianmukainen esittely mainoksessa - periaatteen mukaan kaikki voidaan myydä, mutta tarvitsee hienon paketin, huolehdi myytävien tavaroiden yksityiskohtaisesta kuvauksesta. On hyvä käytäntö käyttää kuvauksia, jotka ovat asiallisia, täsmällisiä, selkeitä, virheettömiä, tavoitteellisia ja mahdollisesti objektiivisia. Jos tuotteessamme on vikoja, niitä ei pidä pelätä kuvata - loppujen lopuksi myös käytetyt, palautetut tai kunnostetut tuotteet tavoittavat suuren yleisön, joka usein etsii tuotteita, joissa on pieniä tai suuria vikoja.

4. Hyvän tarjouskuvauksen tärkeimmät osatekijät ovat sen otsikko ja tavaran kuvaus - ne on muotoiltava selkeästi ja täsmällisesti. Otsikossa ei pidä käyttää yleisiä lauseita kuten \"Myy halvalla\" tai \"Tarjoa nyt!\", vaan kertoa tarkalleen, mitä sinulla on myytävänä, koska vain silloin potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät samanlaisia tai samankaltaisia tavaroita hakukoneella Merkandi -alustassa, löytävät ilmoituksemme välittömästi. Otsikkoon on sisällytettävä joitakin tärkeimpiä - tavaroitamme kuvaavia - avainsanoja, kuten tuotenimet, alkuperä (ulosottomiehen huutokaupat, selvitystavarat, ylijäämätuotteet jne.). Tuotekuvauksen on annettava ostajalle todellinen kuva myytävistä tuotteista. Ensinnäkin on tarpeen tuoda esiin tuotteen/varaston edut sekä sen ostoehtojen edut (esim. lisäalennukset suuremman määrän vastaanottamisesta, ilmainen toimitus EU:n alueella tietyn määrän ylittäville tilauksille, mahdollisuus lähettää näytteitä jne.) Kuvauksen loppuosassa on mainittava tavaran mahdolliset virheet (alkuperäispakkauksen puuttuminen, vähäiset käyttöjäljet, tehdasvirheet jne.). Erittäin tärkeä osa tarjousta ovat tavaroiden valokuvat - pääkuvan tulisi esittää tuote mahdollisimman houkuttelevalla tavalla, jotta se kiinnittäisi alustan kävijöiden huomion. Kuva harmaasta pahvilaatikosta tai tyhjästä kuormalavasta olisi korvattava hyvällä kuvalla valituista tuotteista, jotka ovat tarjouksen kohteena. Luettelokuvien sijaan on suositeltavaa sijoittaa todellisia artikkelikuvia, sillä se lisää mainoksen uskottavuutta.

5. Tarjousten julkaiseminen eri kieliversioina - Merkandi-alustaa käytetään monilla kielillä. Kaikilla kielillä olevat listaukset sijoitetaan Googleen, Yandexiin, Bingiin ja Yahooseen. Jos myyjä haluaa tavoittaa tarjouksellaan mahdollisimman monta potentiaalista ostajaa, hänen on julkaistava mainoksensa syötettyään asianmukaisen käännöksen esimerkiksi Google Kääntäjän avulla kaikissa Merkandin käytettävissä olevissa kieliversioissa.

Julkaistaksesi tarjouksesi Merkandissa, sinulla on oltava PREMIUM-tili ja laita sitten yrityksesi rekisteröintiasiakirjat tilipaneeliin tai lähetä ne faksilla tai sähköpostilla BOK:n osoitteeseen, jossa ne tarkistetaan ja aktivoidaan myyntiin. Siitä lähtien voit lisätä rajattoman määrän tarjouksia, kunnes tilisi päättyy. Tarjouksen lisääminen: Kirjaudu sisään Merkandi-verkkosivustolle ja siirry tilillesi. Valitse tilisi hallintapaneelissa Omat tarjoukset -vaihtoehto. Kun olet valinnut tämän vaihtoehdon, hallintapaneelissa näkyvät aiemmin lisätyt tarjoukset. Uusia tarjouksia voi lisätä sivun yläreunassa olevalla sinisellä Lisää tarjous -painikkeella. Itse tarjouksen lisääminen koostuu seuraavien viiden kentän täyttämisestä:

1. Tuotetiedot;

2. Tarjouksen voimassaolo;

3. Tilaus;

4. Tarjouksen kuvaus;

5. Maksu- ja toimitustavat

6. Kuvat

7. Tiedotusvälineet ja liitetiedostot

Ad.1. Lomaketta täytettäessä annamme mahdollisimman paljon tietoa tuotteesta, esimerkiksi valitsemme kategorian, alaluokan ja tuoteryhmän, johon lisätty tuote kuuluu (uusi, käytetty, vaurioitunut, seka-/uusintavarat, kunnostettu, outlet), sekä alkuperämaan (maa, jossa tuote todellisuudessa sijaitsee). Tässä luokassa on myös kenttiä, kuten hyödykkeen tunnus (hyödykkeen sisäinen tunniste), EAN- ja TARIC-koodit tai jopa tuotemerkki. Jotta mahdollisten asiakkaiden olisi helpompi etsiä tarjouksia, myyjien on annettava tuotteesta mahdollisimman paljon yksityiskohtaisia tietoja. Siksi kaikki kentät on merkitty *-merkillä, mikä tarkoittaa, että ne ovat pakollisia kenttiä.

Ad.2. määrittelet tarjouksen likimääräisen voimassaoloajan, esimerkiksi tarjous on voimassa 30 päivää tai tarjous on voimassa .... asti. Tämän jälkeen tarjous siirtyy arkistotilaan - se näytetään siten, että se on lisätty X päivää sitten. Voit palauttaa sen käyttämällä tarjousluettelon aktivointivaihtoehtoa.

Ad.3.Täytä seuraavat tuotetiedot, kuten käytettävissä oleva määrä, vähimmäistilaus, mittayksikkö, jossa tuotetta myydään, ja hinta. Valittujen arvojen mukaan kenttien esitystapa muuttuu (jos esimerkiksi valitset Sovittava hinta, valuutan tai yksikön syöttökentät häviävät).

Ad.4.Täytä tarjouksen otsikko, sisältö ja avainsanat. Muista, että kun valitset esimerkiksi puolan-, saksan- tai englanninkielisen version, sinun on annettava tarjouksen nimi/otsikko ja kuvaus valitun kieliversion mukaisilla kielillä eli puolaksi, saksaksi tai englanniksi. Järjestelmä tunnistaa automaattisesti, millä kieliversioilla haluamme julkaista tarjouksen, tarkistamalla kenttien täyttymisen tietyillä välilehdillä. On myös tärkeää, että yrityksen yhteystiedot (kuten puhelinnumero, sähköpostiosoite, verkkosivusto, yrityksen logo) eivät näy kuvauksessa ja lisäämissämme valokuvissa. Tuotekuvauksessa käytämme myös avainsanoja, jotka kuvaavat tarjottua tavaraa.

Ad.5. Tarjouksen lisäämisen seuraavassa vaiheessa annat tiedot käytettävissä olevista, meidän hyväksymistämme maksutavoista (pankkisiirto, käteinen, verkkomaksu) sekä meidän tarjoamistamme toimitustavoista (henkilökohtainen nouto, kotimaan lähetys, kansainvälinen lähetys). Nämä kentät eivät ole pakollisia, mutta muista, että mitä enemmän yksityiskohtia tuotteesta, mukaan lukien toimitus- ja maksutiedot sekä valokuvat, sitä suurempi kiinnostus tarjousta kohtaan on.

Ad.6. Kun lisäät tuotekuvia, muista, että ensimmäinen lisäämäsi tiedosto on tärkein ja että useiden suurikokoisten valokuvien lisääminen lisää mainoksesi houkuttelevuutta, mikä puolestaan johtaa suurempaan vastausten määrään!

Ad.7.Jos tuote on tunnettu ja sinulla on video, jossa näytetään sen toiminta/arvostelu, voit lisätä Video URL -kenttään Youtubessa tai Vimeossa olevan videon osoitteen. Se voi olla esimerkiksi taulukko, jossa on luettelo tarjotuista tuotteista, hinnasto jne. (PDF- ja DOC-muodossa sallittu). (Sallittu tiedostomuoto: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Maksimikoko 5MB).

Kun olemme täyttäneet kaikki vaaditut kentät, voimme tallentaa tarjouksen luonnoksena (jos emme halua julkaista sitä vielä, vaan tallentaa vain edistymisen), julkaista sen sivustolla tai julkaista sen ja siirtyä tarjouksen näkyvyyttä lisääviin mainosvaihtoehtoihin.

Annetut myynninedistämiskustannukset koskevat yhtä kieliversiota. Tarjousten mainostaminen ei ole pakollista, mutta suositeltavaa, sillä se saa tarjouksesi erottumaan muista.

Merkandi-alusta tarjoaa sinulle mahdollisuuden julkaista rajoittamaton määrä tarjouksia. Tarjousten julkaiseminen antaa potentiaalisille asiakkaille mahdollisuuden tutustua tukkukauppiaasi tarjoamaan valikoimaan sekä yksittäisiin tuotteisiin ja ostoehtoihin. Sanalla sanoen tarjousten lisääminen on eräänlaista mainontaa: tarjouksesi kuva ja kuvaus voivat näkyä Merkandin sivuilla kaikilla sen kieliversioilla (ne on käännettävä) ja herättää kiinnostusta paitsi käyttäjissämme myös ihmisissä, jotka eivät vielä ole käyttäjiämme ja jotka tulivat Merkandin verkkosivustolle etsimään tuotetta. Jotta tarjouksesi herättäisi enemmän kiinnostusta, se nostetaan esiin sopivalla tavalla, kun olet ostanut valitun mainosmuodon. Tässä yhteydessä voit valita seuraavista menekinedistämistavoista:

  • Viikon hitti Merkandissa - analyysimme mukaan tämä on Merkandin tehokkain mainos, joka näkyy suuressa muodossa etusivulla 7 päivän ajan.
  • Valitun kategorian huipputarjous - tarjouksen korostaminen (pyörivä) kategoriasivullaan (tarjous näkyy aina ennen muita mainoksia) 14 päivän ajan.
  • Erottaminen valitusta kategoriasta - sen avulla voit korostaa tarjoustasi ja näyttää sen ensimmäisenä valitusta kategoriasta 14 päivän ajan.
  • Merkandi - se on mainosmuoto, joka erottaa tarjouksesi tietyn luokan keltaisilla sivuilla. Aktiivinen 30 päivän ajan.

Lisäksi tarjoamme Merkandi-foorumilla kolme kampanjapakettia, jotka säästävät merkittävästi aikaa ja rahaa:

  • MINI-paketti - se koostuu Merkandi-palkinnosta ja valitun luokan palkinnosta. Valitsemalla tämän vaihtoehdon säästät 10%.
  • MIDI-paketti - sisältää Merkandi-listan ja valitun kategorian huipputarjouksen. Valitsemalla tämän vaihtoehdon säästät 20%. Tämä on myös asiakkaidemme valitsema suosituin paketti.
  • MAXI-paketti - se koostuu viikon HITistä Merkandissa, Merkandissa esillä olleesta HITistä ja valitun kategorian huipputarjouksesta. Valitsemalla tämän vaihtoehdon voit säästää jopa 30%.

Tarjotut paketit ovat aktiivisia saman ajanjakson ajan kuin yksittäiset kampanjat, jotka ostetaan erikseen kunkin tarjouksen osalta. Tässä ei kuitenkaan ole kaikki. Kampanjapakettien avulla voit säästää jopa 30%, ja näin säästämääsi rahaa voit lisätä vielä 30 % maksamalla muilla kuin pisteillä. Lisätietoja saat täältä: FAQ - Mitä ovat ja mitä varten Merkandi-pisteet ovat?

Alustamme on saatavilla useilla kielillä. Näin myyjät voivat listata tarjouksensa useilla kielillä, mutta käännöskielen on kuitenkin vastattava kyseistä kieliversiota. Jos et anna riittävää käännöstä, tarjouksesi voidaan estää (lisätietoja tarjousten estämisen syistä): täällä. Tarpeen kääntää tarjoukset on kysymys sivuston käytettävyydestä ja Merkandi-foorumin kunkin kieliversion laadusta huolehtimisesta. Ostajan näkökulmasta ja ottaen huomioon Merkandin monikielisyyden, jos ostaja haluaa nähdä tarjoukset vain puolaksi, hän käyttää tätä kieliversiota. Sama pätee kaikkiin muihin täällä saatavilla oleviin kieliin. Se, että huolehdimme siitä, että listaukset luokitellaan ja kategorisoidaan kielellisesti oikein, on valtava parannus potentiaalisille asiakkaille, jotka ovat ajan mittaan alkaneet arvostaa lähestymistapaamme tähän asiaan yhä enemmän.
Yksi tarjousten lisäämisen säännöistä on, että ne on käännettävä kieliversion kanssa yhteensopivalle kielelle (lue lisää). Kieliversion mukainen käännös on välttämätön, jotta tarjous näkyy kyseisessä Merkandin versiossa. Kullekin kielelle käännetty tarjous auttaa varmasti tukkukauppiasta saavuttamaan enemmän käyttäjiä. Jos et kuitenkaan osaa yhtään kieltä, voit käyttää verkossa saatavilla olevia työkaluja eli kääntäjiä. Hyvin usein kääntäjien avulla tehdyt kuvaukset ovat käsittämättömiä ja huolimattomia, mikä voi vieraannuttaa monet mahdolliset vastaanottajat. Jos siis jo käytät kääntäjiä, muista, että tarkistaa, onko alkuperäisessä käännöksessä virheitä, esim. kirjoitusvirheitä - kääntäjä ei välttämättä käännä tällaisia sanoja; käännöstä varten laaditun tekstin olisi sisällettävä mahdollisimman vähän oikeita nimiä, ja se olisi kirjoitettava yksinkertaisella kielellä välttäen monimutkaisia lausekkeita; tarkistaa, onko kyseisissä paikoissa välilyönti, jos sanat ovat yhteydessä toisiinsa, kääntäjä voi myös jättää ne kääntämättä; lyhenteiden välttämiseksi. kääntäjät pystyvät parhaiten kääntämään englanninkielisiä tekstejä mihin tahansa muuhun kieliversioon, joten kannattaa yrittää valmistella tarjouksen sisältö englanniksi. Monet meistä, jotka haluavat kääntää tarjouksen nopeasti, syöttävät koko tekstin kääntäjään. Käännöksestä tulee kuitenkin tarkempi, jos edellä mainittujen vinkkien lisäksi käännetään lause kerrallaan, varsinkin jos kyseessä ovat pidemmät kuvaukset. Käytön helpottamiseksi suosittelemme käyttämään jotakin seuraavista kääntäjistä: Googlen kääntäjä: \"https://translate.google.com/\">https://translate.google.com/ Bing-kääntäjä: \"http://www.bing.com/translator/\">http://www.bing.com/translator/ Yandex-kääntäjä: \"https://translate.yandex.com/\">https://translate.yandex.com/ Havaintomme osoittavat, että: Kääntäminen espanjaksi onnistuu parhaiten Google Translatorilla. Italian - Yandex Translator, Englanti - Yandex Translator, vaikka virallisia kirjeitä varten on parempi valita Google Translator, ja käännökset ranskan ja kreikan kannattaa käyttää Bing Translator.
Saattaa käydä niin, että kirjauduttuasi sisään verkkosivustolle huomaat, että joillakin tai kaikilla tarjouksilla on tila: Estetty. Herää välittömästi kysymys, miksi tarjoukseni estettiin? Tässä on 3 tärkeintä syytä: Tarjoukseen sisällytettiin yhteystietoja - tarjousten lisäämistä koskevien sääntöjen mukaan tarjousten sisältöön, valokuviin ja liitetiedostoihin ei saa sisällyttää yhteystietoja ja yrityksen nimeä. On myös kiellettyä antaa henkilökohtaisia ja muita tietoja, joiden avulla kirjautumattomat käyttäjät voivat ottaa yhteyttä tarjoukseen. Vesileimojen laittaminen valokuviin, jotka sisältävät yrityksen tietoja, on myös kielletty. Tällainen toiminta on sääntöjemme vastaista. Tarjoustasi ei ole käännetty - voit lähettää tarjouksesi millä tahansa alustamme kieliversiolla. Sinun on kuitenkin käännettävä listaus kielelle, joka vastaa valitsemaasi kieliversiota. Tarjous on päällekkäinen edellisen tarjouksen kanssa - päällekkäisten tarjousten tekeminen on kielletty. Jokaisella tarjouksella on oltava yksilöllinen otsikko ja kuvaus. Kaksoiskappaleeksi katsotaan myös tarjous, jonka sisällössä on muutettu pieni määrä sanoja, esimerkiksi lisäämällä järjestysnumero otsikkoon tai lisäämällä muutama arvoton sana kuvaukseen. Tällaista toimintaa pidetään laittomana. Huomaa, että päällekkäiset listaukset estetään välittömästi. Otamme kuitenkin hyvin usein yhteyttä jokaiseen käyttäjään, ilmoitamme hänelle tarjouksen lisäämisen yhteydessä tehdyistä virheistä ja ehdotamme optimaalisia ratkaisuja. Huomaa, että tiukka lähestymistapa tarjousten aiheeseen ei ole etujemme mukaista, vaan se on välttämättömyys, joka johtuu monista sisäisistä ja ulkoisista tekijöistä. Merkandissa alustamme käyttömukavuus ja helppokäyttöisyys on erittäin tärkeää. Mitä helpompaa se on ostajille, sitä enemmän tavaroita tarjoajat myyvät.

UKK - myyjä YLEISTIETOJA:

1.Myynti-vaihtoehto on saatavilla vain PREMIUM-käyttäjille, jotka pyörittävät yritystä. Se aktivoituu yrityksen rekisteröintiasiakirjojen lähettämisen jälkeen ilman lisämaksuja (kopiot alkuperäisistä asiakirjoista) .
2. Aika, jonka aikana on mahdollista tehdä omia tarjouksia, liittyy tiukasti PREMIUM-tilin käyttöaikaan.
3. Kolmanneksi Ei ole mahdollista vaatia mahdollisuutta julkaista tarjouksia, koska Merkandi voi sulkea asiakkaan pois rekisteröitymisen aikana ja milloin tahansa tilauksen aikana, esimerkiksi turvallisuussyistä ja antamatta mitään syytä. (2 s. 5 mukaisesti hyväksytty rekisteröinnin yhteydessä tilausehdot ja yleiset liiketoimintaehdot).

MYYNTITARJOUSTEN LISÄÄMISEN SÄÄNNÖT:

1. Yhteystietoja tai yrityksen nimeä ei saa esittää listojen sisällössä eikä valokuvissa ja liitteissä. Kiellettyä on myös sisällyttää henkilötietoja ja muita tietoja, joiden avulla yritys voitaisiin löytää verkosta. Emme myöskään hyväksy vesileimoja valokuviin, jotka sisältävät yrityksen tietoja.

2. Hyväksymme vain tukkutarjoukset. Pidätämme oikeuden poistaa vähittäismyyntilistoja ilman ennakkoilmoitusta.

3. Emme hyväksy tarjouksia tuotteiden kopioiden tai jäljennösten myynnistä, varsinkaan tavaramerkkien suojaamien tuotteiden. Pidätämme oikeuden poistaa tällaiset tarjoukset ilman ennakkoilmoitusta.Lisäksi pidätämme oikeuden vaatia todisteita tavaroiden aitoudesta.

4. Tavararyhmä (uusi, käytetty, vaurioitunut, sekoitus/uusintavaruus, kunnostettu, outlet) olisi annettava ainoastaan Merkandi-sivustolla olevan kuvauksen perusteella: https://merkandi.fi/ware

5. Voit julkaista tarjouksen millä tahansa Merkandin kieliversiolla. Tällöin tarjouksen sisältö on käännettävä kaikille niille kielille, joilla tarjous on tarkoitus esittää.

6. Kaksinkertaisten tarjousten tekeminen on kielletty. Kaksoiskappaleella tarkoitetaan myös tarjousta, joka on lisätty uudestaan ja jonka sisältö on sama kuin edellisen tarjouksen. Tällaiset tarjoukset estetään. Muutokset tarjouksiin on tehtävä muokkaamalla niitä. 7. Paina tätä.

7. Ostotarjousten ja palvelujen lisääminen on kielletty. Ostotarjoukset voidaan julkaista vain niille tarkoitetussa osiossa. Tällaiset tarjoukset poistetaan ilman ennakkoilmoitusta.

8.Julkaiseminen on kielletty:

  • Savukkeisiin ja sähkösavukkeisiin sekä tupakkatuotteisiin liittyvät tarjoukset
  • CBD-tuotteisiin liittyvät tarjoukset
  • Alkoholin tarjoukset
  • Vanhentuneet tai kulutukseen kelpaamattomat elintarviketarjoukset.
  • Vanhentuneiden kosmeettisten tuotteiden tarjoukset
  • Ampuma-aseiden, ampumatarvikkeiden

9. Merkandi pidättää oikeuden sulkea pois tai alentaa tarjouksia, jotka sisältävät törkeitä kielivirheitä tai joiden tiedot ovat puutteellisia.

10.Vaatimus tarjouksen julkaisemisesta Merkandissa on suljettu pois.

11. Merkandi pidättää oikeuden poistaa käyttäjän tarjoukset ja estää pääsyn myyjän tilille milloin tahansa ilman perusteluja.

Mercandissa asiantuntijatiimimme huolehtii joka päivä listojesi myynnistä ja suosiosta. Tämän ansiosta tarjouksesi saavat enemmän kävijöitä ja tavoittavat potentiaaliset asiakkaat entistä paremmin. Mitä me tarkalleen ottaen teemme, kun muokkaamme listojasi? Otsikon ja kuvauksen parantaminen - parannamme listauksesi sisältöä, jotta se sisältää enemmän avainsanoja, jotta ostajat löytävät myymäsi tuotteet. Tämän toiminnon tarkoituksena on myös oikolukea sisältösi oikeinkirjoituksen, kieliopin, tekstin sijoittelun jne. osalta. Tuotemerkin täyttäminen - Jos myyt tuotemerkillä varustettua tuotetta, Tuotemerkki-kenttä on täytettävä. Näin listasi näkyy tiettyjen tuotemerkkien tuotteita sisältävien listojen luettelossa, mikä lisää tavoittavuuttasi. Kategorian täydentäminen/korjaaminen - väärin valittu kategoria vähentää merkittävästi tarjouksesi näkyvyyttä. Jos tarjoukset sisältävät monipuolisia tuotteita (ns. sekoituksia), niiden lisääminen useisiin luokkiin lisää niiden tavoittavuutta. Voit lisätä kuhunkin tarjoukseen enintään 3 kategoriaa! Muut pienet korjaukset - esim. puuttuvat merkkitiedot, puutteelliset tuotetiedot, ostajille tärkeät asiat. Edellä mainituilla muutoksilla pyritään tavoittamaan mahdollisimman monta potentiaalista asiakasta, lisäämään yrityksesi uskottavuutta ammattimaisesti laadittujen tarjousten avulla ja tekemään esillä olevista tuotteistasi houkuttelevampia kävijöiden silmissä. Miten voin tunnistaa muokatut tarjoukset? Tarjousluettelossa näet tarjouksen tilan (Aktiivinen, Arkistoitu, Luonnos) vieressä pienen M-kuvakkeen, joka tarkoittaa, että tarjousta on muokattu sen sivuston kieliversiossa, jossa olet. Kun olet syöttänyt tarjouksen ja vaihtanut eri käännösten välillä, näet vastaavan viestin sen kieliversion vieressä, jolla tarjousta on muokattu. Jos haluat tehdä muutoksia tiimimme muokkaamaan tarjoukseen, muuta vain sen tärkeimmät osat etkä lähetä koko aiempaa sisältöä uudelleen. Jotkut käyttäjät kopioivat mainoksiaan päivittäessään oman mallinsa uudelleen, mikä tekee tyhjäksi muokkaustiimimme vaivannäön ja työn ja vähentää heidän tarjoustensa valikoimaa. Luota asiantuntijoihimme, me osaamme luoda tarjouksia, jotka tuottavat nopeasti myyntiä. Tarjoustani ei ole muokattu, miksi? Tiimimme moderoi listauksia säännöllisesti, mutta emme pysty hoitamaan niitä kaikkia, koska listausten määrä on suuri. Tämän vuoksi ei ole harvinaista, että tarjousta moderoidaan joillakin kielillä ja toisilla kielillä ei. Yritämme kuitenkin täyttää aukot sitä mukaa kuin niitä ilmenee. Voinko lähettää pyynnön tarjoukseni muokkaamiseksi? Voit lähettää pyynnön tiimillemme, ja me teemme parhaamme, jotta listaus saadaan muokattua nopeasti. Valitettavasti emme voi taata, että kaikki pyynnöt käsitellään. Tämä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että teemme parhaamme käsitellaksemme listasi luotettavasti ja ammattimaisesti !

Merkandi-alustalla kaikilla myyjillä on mahdollisuus mainostaa tarjouksiaan. Yksityiskohtaiset tiedot kampanjatyypeistä, sijainnista sivulla, ulkoasusta ja lähetysajasta löytyvät täältä: FAQ - Voinko mainostaa tuotteitani Merkandissa? Kampanjat ja kampanjapaketit voi maksaa verkossa, pankkisiirrolla tai pisteillä. Pistemaksun valinta antaa erittäin merkittäviä etuja:

  • Jopa 30 % säästöt kampanjoita ostettaessa
  • Ostetun kampanjan välitön aktivointi ilman, että sinun tarvitsee käydä läpi koko verkkomaksuprosessia.

Saatavilla on 4 pistepakettia:

  • 50 pistettä, paketti tarjoaa 5 %:
  • n säästöt 100 pistettä, paketti tarjoaa 10%:
  • n säästöt 200 pistettä, paketti tarjoaa 20%:
  • n säästöt 400 pistettä, paketti tarjoaa 30%:


n säästöt Kullekin kampanjalle on ilmoitettu ostokustannukset pisteillä. Lisäksi on syytä mainita kaksi tärkeää pisteisiin liittyvää asiaa:
Pisteillä ei ole voimassaoloaikaa. Ne pysyvät tililläsi käytettävissäsi ilman aikarajoitusta, vaikka uusisit tilisi sen päättymisen jälkeen. Pisteitä voi käyttää vain yksittäisten kampanjoiden ja kampanjapakettien tarjousten edistämiseen, eikä niitä voi käyttää tilin laajennusten maksamiseen, lisäpalvelujen ostamiseen jne. Pisteitä ei voi vaihtaa käteiseksi. Kannustamme sinua käyttämään pistepaketteja, koska ne ovat halvin ja kätevin maksutapa tarjousten mainostamiseen Merkandissa. Valitse viisaasti - valitse tarpeisiisi räätälöity pistepaketti Merkandissa!

Sinä tarvitset apua?

Ilmainen uutiskirje

Päivittäiset ilmoitukset uusista tuotteista ja uutisista Merkandi palvelussa.